De kwaliteit van onze onderzoeken en adviezen is voor ons een groot goed. Wij vinden het belangrijk dat opdrachtgevers tevreden zijn, maar willen het ook horen als zaken niet in orde zijn, zodat we dat recht kunnen zetten en onze toekomstige dienstverlening kunnen verbeteren. CE Delft vraagt opdrachtgevers actief om projecten te evalueren, zodat we zicht houden op de klanttevredenheid. Er zijn in 2019 91 projectevaluaties ingevuld (68 in 2018). Het gemiddelde rapportcijfer is een 8,2, net als vorig jaar.
Zeven van de tien respondenten kiest voor CE Delft vanwege de expertise. Ook goede eerdere ervaringen zijn een belangrijke reden om voor CE Delft te kiezen. Daarnaast wordt de prijs/kwaliteitverhouding en de onafhankelijkheid van CE Delft regelmatig genoemd.
Ook tijdens de projectuitvoering zijn er verschillende kwaliteitstoetsen ingebouwd. Zo worden rapporten door de sectorleiders beoordeeld op inhoudelijke kwaliteit en bewaken het secretariaat en de medewerker communicatie het taalgebruik en de vormgeving van onze onderzoek- en adviesproducten. Voor Engelse tekstcontrole en vertalingen werken wij al jaren met een vaste ‘native speaker’.